Y A Z Z E H - A H L G R E N

målarmästaren!

Kategori: livet


(mongo bild.... men jag bjuder på den!)
shooobanan!
känner mig glad idag :D men vene varför :o
aja har iaf vart med och hjälp till att måla om mormor och morfars garage! känner mig duktig, aa ni kanske ser vilken färg det va jag målade med också....
det är inte klart än men jag orkade inte mer, bara deras garage är nästan större än vårat hus :o
hahaha :(
dom bor granne med oss så det va inte så långt att gå dit heller, haha :D
eller vi delar tomt, ni kanske tror att det är liten tomt vi har då eftersom vi delar på den, men det ären inte !
tror tillåmed jag kommer ihåg hur många kvadratmeter det va.... det va öööhm typ 7000 :D
och en normal tomt tror jag ligger på 500 eller nå? :)
aja skit samma XD
nu ska jag tvätt  bort färgen och byta om sen ska jag dra ut och gå!
ovanligt?  nääääh.
naiz väder är det också, super!
hejdå, kanske skriver senare :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: