Y A Z Z E H - A H L G R E N

forever alone, ♥

Kategori: livet

hej! IGEN...
jag har nyss vart ute och gått!
as skönt! har vart inne hela dagen eftersom jag har vart hemma från skolan, runt halv 7 så gick jag och tog en sväng, blev att jag gick väldigt långt, bor typ på kanten utav stan och gick typ runt hela arboga, gick runt vid ladu, vasa, vasahallen, nybe, rampen, gick runt lite i kvarteren, sen tbx till nybe och svängen tillbaks, gick mycke omvägar för att jag ville få längre att gå, jävligt skönt att bara gå omkring själv med musik dunkande i hörlurarna!
jag borde göra det mycke oftare nu när det inte är lika mörkt på kvällarna och när det inte är så kallt.
bättre att komma ut och gå än att jag bara ska sitta hemma och tänka på alla bekymmer i livet! då är det mycke bättre att få komma ut och få lite frisk luft och inte bara sitta inne och nörda!
det var verkligen skönt, förutom att jag hadde lite ont i fötterna när jag kom hem, men det får man ta!
jag gick hellst där ingen såg mig pga att jag inte va fixat ett jävla skit, inge fluff, ingenting, typ helt nyvaknad, hahah tur att jag inte såg så många som jag kände, eller mjoo jag såg ju några och dom såg mig, men aja.
jag va ute typ 1-2 timmar och bara gick!
men nu så är jag hemma och har nyss kollat lite på tv med mamma, vi kollade på sveriger mästerkock och nå mer,
men nu så orkar jag inte skriva nå mera, blir iaf skolan imorn för jag känner mig mycket bättre, aja puss på mina söta små läsare! ♥

forever alone, ♥

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    tack söta du och natti natt nu ska jag sova

    2011-04-06 | 21:53:56
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: