Y A Z Z E H - A H L G R E N

dagens outfit

Kategori: livet

(vrid huve)
det här va det jag satte på mig först idag! sen fick jag damp och bytte till det här (bilden under) för jag dampade på att mina short va höga i midjan och det syndes igenom jätte bra med det där linnet, så ville inte ha det :(
fick bli det här, det andra va snyggare, menmen.....



dagen har vart riktigt naiz!
har vart med hannah älskling hela dagen! fast klockan 4 drog jag hem och käka påskmat med släckten, bläääääää, äckligt påskbord och julbord är asså! fuuuu!
sen drog jag och träffade hannah igen!
sen träffade vi wille, han kom t ladu, sen så stack hannah hem, då vare bara jag och wille kvar, men sen kom pelle, och strax efter det så drog jag hem, tänkte att grabbarna skulle få vara ifred och cykla ;)
när jag kom hem så såg jag att jag hadde solrand efter mina shorts och mitt linne! hahah fan vad fult! syndes riktigt mycke typ vid brösten, steeeeek asså! (H)
aja nu ska jag vell typ hitta på nå!
är riktigt glad faktiskt, men vet inte varför! aja :D
puss mina söta små läsare!

Kommentarer

  • amanda :D säger:

    vart har du köpt ditt söta gröna pingvin linne? :D<3

    2011-05-27 | 16:24:25

Kommentera inlägget här: