Y A Z Z E H - A H L G R E N

bring me back...

Kategori: livet


(hihihi bilden e tagen idag i skolan.....tidsfördriv)
aja, dagen idag i skolan har vart både upp och ner!
humörsvängningar som in i helvete.... tyvärr kan jag inte rå för det så mycke för jag har inge fått någon ny medicin eftersom jag inte tålde mina tabletter jag skulle ta, det kliade på hela kroppen och det var tydligen väldigt ovanligt att inte tåla sin egen medicin, vi väntar iaf på svar om vad vi ska gö åt saken.
efter skolan så följde jag med sassa till vilsta för att jag skulle möta my och irma där, jag fick en sockerdricka av sassa, wiiii!
sen drog jag irma och my hem till mig, och dom drog för ett tag sen, my glömde logga ut från sin facebook så jag passade på att våldta den, MOHAHAH!
nerå jae snäll, jag la bara ut ett inlägg sen loggade jag ut!
och nu sitter jag oh käkar lakrits glass och en jävla massa lakrits strösell! muuuuuuuums! ♥
lite snabbt om dagen, PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: